PSA

Moderator: LukaszST

PSA

Postprzez multijumper » 07 maja 2013, 07:03

Może ktoś rozjaśni mi w głowie :zakrecony

edzia :

Oczywiście chodzi o poprawne .ini :szczerba
Boinc stat :
Spoiler:

Liczydła :
Spoiler:
Avatar użytkownika
multijumper
 
Posty: 212
Dołączył(a): 04 kwi 2011, 10:06
Lokalizacja: W-wa

Re: PSA

Postprzez toms83 » 07 maja 2013, 10:49

W wersji bardzo krótkiej. Chcesz liczyć tylko dla odznaki czy chcesz wspomóc PG z różnymi projektami llr i gfn niedostępnymi w boinc?
1. Jest coś takiego jak PRPNet, w skład którego wchodzi kilkanaście różnych projektów LLR i GFN ( odznaka w boinc jest tylko jedna, PSA ). To jest do liczenia na cpu, oprócz GFN262144 i GFN524288 które ładnie dziergają się na nv z dp.

2. Inna opcja, to "ręczne" przesiewanie, czyli nic innego jak sieve dla gpu. W tym celu trzeba się zarejestrować na forum Prime Search Team.

Napisz co Cię interesuje, to mały poradnik się zrobi.
Avatar użytkownika
toms83
 
Posty: 960
Dołączył(a): 04 cze 2010, 20:45
Lokalizacja: Żnin

Re: PSA

Postprzez multijumper » 07 maja 2013, 13:11

Zapodałem PRPNet'a tylko jak już zaktualizuję .ini to okienka cmd znikają i tyle :wnerw

Oczywiście wszystko gra ale bez dotykania master_prpclient.ini :zakrecony

... :end
Boinc stat :
Spoiler:

Liczydła :
Spoiler:
Avatar użytkownika
multijumper
 
Posty: 212
Dołączył(a): 04 kwi 2011, 10:06
Lokalizacja: W-wa

Re: PSA

Postprzez toms83 » 07 maja 2013, 13:42

Wieczorkiem coś skrobnę jak jak robię. Stay tuned.
Avatar użytkownika
toms83
 
Posty: 960
Dołączył(a): 04 cze 2010, 20:45
Lokalizacja: Żnin

Re: PSA

Postprzez multijumper » 07 maja 2013, 13:50

Ruszyły cztery wątki ale...w master podałem tylko adres email i nick z PG. Nie wpisywałem machineid; instanceid; teamid :zakrecony

edzia :

No cholery można dostać, wpisałem nick [KWSN]_multijumper to mi wywaliło tak w statach...

http://u-g-f.de/PRPNet/allteam_stats.php?proj=ESP

:pap

edzia2 :

Jeśli łaska niech ktoś łopatologicznie mi wytłumaczy poprawne .ini :zakrecony

Kod: Zaznacz cały
// email= is a REQUIRED field.  The server will be use this address
// to send you an e-mail when your client discovers a prime.
email=your@email.here

// userid= is a REQUIRED field that will be used by the server
// to report on stats, etc. without having to reveal the user's
// e-mail address.  DO NOT USE spaces.  Instead use underscore _.
userid=PG_username

// This value differentiates clients using the same e-mail ID
// DO NOT USE spaces.  Instead use underscore _.
machineid=clientID

// This value differentiates instances on a machine
// This will be set automatically by the *-update-prpclient-ini script
// If you prefer to setup up prpclient directories manually, please
// set this to a unique identifier (e.g. 1,2,3,4...)
instanceid=INSTANCE_ID

// Tests completed by this "team" will be rolled-up as part of team stats.  This
// will be recorded on tests that are pending and then updated when tests are
// completed.  Since it is stored on the server per test, it is possible for a
// single user to be a member of multiple teams.  If no value is specified for
// this field, then completed tests and primes will not be awarded to any teams.
// DO NOT USE spaces.  Instead use underscore _.
teamid=

// server= configures the mix of work to perform across one or more
// servers.  It is parsed as follows:
//   <suffix>:<pct>:<workunits>:<server IP>:<port>
//
// <suffix>     - a unique suffix for the server.  This is used to distinguish
//                file names that are created for each configured server.
// <pct>        - the percentage of PRP tests to do from the server.
// <workunits>  - the number of PRP tests to get from the server.  The
//                server also has a limit, so the server will never return
//                more than its limit.
// <server IP>  - the IP address or name for the server
// <port>       - the port of the PRPNet server
//
// Setting pct to 0 means that the client will only get work from the
// server if it cannot connect to one of the other configured servers.
// Please read the prpnet_servers.txt in this directory for information
// on the latest PRPNet servers.

// The following servers are from PrimeGrid.  To make a server active,
// you must remove the "//".  For more information about proper settings
// please see the readme_primegrid.txt in this directory.
// For descriptions of each project, please see this thread:
// http://www.primegrid.com/forum_thread.php?id=1215&nowrap=true#13329
//server=121:0:1:prpnet.primegrid.com:12001
//server=FPS:0:1:prpnet.primegrid.com:12002
//server=GFN65536:0:1:prpnet.primegrid.com:12003
//server=GCW:0:1:prpnet.primegrid.com:12004
//server=GFN32768:0:1:prpnet.primegrid.com:12005
//server=27:0:1:prpnet.primegrid.com:12006
//server=PRS:0:1:prpnet.primegrid.com:12008

// Additional servers from PrimeGrid
server=ESP:100:1:prpnet.mine.nu:13005
//server=GFN262144:0:1:prpnet.mine.nu:11002
//server=GFN524288:0:1:prpnet.mine.nu:11001
//server=SR5:0:1:prpnet.mine.nu:7171
//server=MEGA:0:1:prpnet.mine.nu:12010
//server=WIEFERICH:0:1:prpnet.mine.nu:13000
//server=WALLSUNSUN:0:1:prpnet.mine.nu:13001
//server=TRPDC:0:1:prpnet.mine.nu:14000

// The following server is from the Sierpinski/Riesel base 5 Project
// This server is external to PrimeGrid.
//server=SR5:0:1:www.psp-project.de:8105

// This is the name of LLR executable.  On Windows, this needs to be
// the LLR console application, not the GUI application.  The GUI
// application does not terminate when the PRP test is done.
// On some systems you will need to put a "./" in front of the executable
// name so that it looks in the current directory for it rather than
// in the system path.
// LLR can be downloaded from http://jpenne.free.fr/index2.html
// If running a 64-bit system, comment out the llr.exe and uncomment llr64.exe
// To use a CC 1.3+ CUDA GPU, comment out llr.exe and uncomment llrCUDA.exe
llrexe=llr.exe
//llrexe=llr64.exe
//llrexe=llrCUDA.exe

// This is the name of the PFGW executable.  On Windows, this needs to
// be the PFGW console application, not the GUI application.
// PFGW can be downloaded from http://tech.groups.yahoo.com/group/openpfgw/
// If you are running a 64 bit OS, comment out the pfgw32 line
// and uncomment the pfgw64 line.
pfgwexe=pfgw32.exe
//pfgwexe=pfgw64.exe

// This is the name of the genefer executables used for GFN searches.  Up
// to four different Genefer programs can be specified.  The client will
// attempt a test in the following order if applications are available:
// genefercuda, genefx64, genefer, genefer80, and pfgw.  If a round off error
// occurs, the test will restart with the next available application in the
// same order.  The order they are specified below is not important.
// If you are running on a 64 bit OS, uncomment the genefx64 line.
// If you have an Nvidia Compute Capability 1.3 or greater GPU, uncomment the genefercuda line
//geneferexe=geneferCUDA.exe
//geneferexe=genefx64.exe
geneferexe=genefer.exe
geneferexe=genefer80.exe

// This is the name of the executable used for Wieferich and Wall-Sun-Sun searches.
// Available ONLY to 64bit OS.  Uncomment if you have 64bit OS.
// If you have an OpenCL-capable GPU, uncomment 'wwwwcl'
//wwwwexe=wwww.exe
//wwwwexe=wwwwcl.exe
//wwwwexe=wwwwcl64.exe

// This sets the CPU affinity for LLR on multi-CPU machines.  It defaults to
// -1, which means that LLR can run on an CPU.
cpuaffinity=

// This sets the GPU affinity for CUDA apps on multi-GPU machines.  It defaults to
// -1, which means that the CUDA app can run on an GPU.
gpuaffinity=

// Set to 1 to tell PFGW to run in NORMAL priority.  It defaults to 0, which means
// that PFGW will run in IDLE priority, the same priority used by LLR, phrot,
// and genefer.
normalpriority=0

// This option is used to default the startup option if the PREVIOUS
// SHUTDOWN LEFT UNCOMPLETED WORKUNITS.  If no previous work was left
// this will act like option 9.
//    0 - prompt
//    1 - Return completed work units, abandon the rest, then get more work
//    2 - Return completed work units, abandon the rest, then shut down
//    3 - Return completed, then continue
//    4 - Complete in-progress work units, abandon the rest, then get more work
//    5 - Complete in-progress work units, abandon the rest, then shut down
//    6 - Complete all work units, report them, then shut down
//    7 - Complete all work units then shut down (do not report completed work)
//    9 - Continue from where client left off when it was shut down
startoption=9

// stopoption= tells the client what to do when it is stopped with CTRL-C and there is
// work that has not been completed and returned to the server.  Options 2, 5, and 6 will
// return all workunits.  This will override stopasapoption.  The accepted values are:
//    0 - prompt
//    2 - Return completed work units, abandon the rest, then shut down
//    3 - Return completed work units (keep the rest), then shut down
//    5 - Complete in-progress work units, abandon the rest, report them, then shut down
//    6 - Complete all work units, report them, then shut down
//    7 - Complete all work units then shut down (do not report completed work)
//    9 - Do nothing and shut down (presumes you will restart with startoption=9)
stopoption=9

// stopasapoption= tells the client that it needs to be shutdown automatically, i.e. without
// a CTRL-C.  It is evaluated after each test is completed.  It should be 0 upon startup.
// The accepted values are:
//    0 - Continue processing work units
//    2 - Return completed work units and abandon the rest
//    3 - Return completed work units (keep the rest)
//    6 - Complete all work units and return them
//    7 - Complete all work units then shut down (do not report completed work)
stopasapoption=0

// Timeout on communications errors
// (default is 60 minutes, minimum is 1 minute if not specified here...)
// Note that the actual used in the client is anywhere from 90% to 110% of this value
errortimeout=1

// Size limit in megabytes for the prpclient.log file...
// 0 means no limit.
// -1 means no log.
loglimit=1

// Set the debug level for the client
//    0 - no debug messages
//    1 - all debug messages
//    2 - output debug messages from socket communication
debuglevel=0

// Whether or not to echo "INFO" messages from server to console for accepted tests
//    0 - no echo
//    1 - echo (default)
echotest=1
Boinc stat :
Spoiler:

Liczydła :
Spoiler:
Avatar użytkownika
multijumper
 
Posty: 212
Dołączył(a): 04 kwi 2011, 10:06
Lokalizacja: W-wa

Re: PSA

Postprzez toms83 » 07 maja 2013, 20:45

Na irc możesz wejść?

Prawdopodobnie nawiasy [] są problemem. Nick wpisz w userid i tylko multijumer, w teamid wpisz nazwę drużyny taką jaką mają KWSN czyli "The_Knights_Who_Say_Ni!".

machineid - nazwa maszyny, np. 2500K itp.
instanceid - to który klient prp, np. PRP1 itp.

Te 2 wyżej to do łatwiejszej analizy jakby coś nie działało. Wiesz który komp i który klient miesza.

Widzę że liczysz coś, znaczy jakieś pkt już wpadły. Ważne przy ustawieniu jest to, żeby procenty się zgadzały, musi być 100.
Avatar użytkownika
toms83
 
Posty: 960
Dołączył(a): 04 cze 2010, 20:45
Lokalizacja: Żnin

Re: PSA

Postprzez multijumper » 07 maja 2013, 21:20

Chyba była aktualizacja bo cuś drgnęło w temacie :)

http://prpnet.mine.nu:13005/user_stats.html

Nick mam z nawiasami ale w PG jestem już chyba na stałe w PNT :P

Na początku myślałem że chodzi o numery ID :zakrecony

Ale jak odpalić gpu to ja dalej niewim, niby cuś tam jest w readme o usuwaniu ukośników ale nic nie dają takie kombinacje.
Boinc stat :
Spoiler:

Liczydła :
Spoiler:
Avatar użytkownika
multijumper
 
Posty: 212
Dołączył(a): 04 kwi 2011, 10:06
Lokalizacja: W-wa

Re: PSA

Postprzez toms83 » 07 maja 2013, 21:24

GPU można liczyć te GFN co podałem w drugim poście. Trzeba odpowiednie aplikacje odznaczyć, czyli usunąć // przed "geneferCUDA".
Jak Ci okienko znika, to znaczy że coś nie halo. Wtedy odpalasz WIN+R, cmd i klepiesz ścieżkę gdzie masz prpnet i z tego odpalasz, okienko nie zniknie a będziesz wiedział co się dzieje.

Przy genefercuda zawsze brakowało plików, trzeba było dogrywać. Ale przyznam się, że liczyłem to dobre rok temu, może coś się w tej materii zmieniło.
Avatar użytkownika
toms83
 
Posty: 960
Dołączył(a): 04 cze 2010, 20:45
Lokalizacja: Żnin

Re: PSA

Postprzez multijumper » 02 cze 2013, 18:53

Więc może jednak powstanie tutek + temat ze statami ?! :zakrecony
Boinc stat :
Spoiler:

Liczydła :
Spoiler:
Avatar użytkownika
multijumper
 
Posty: 212
Dołączył(a): 04 kwi 2011, 10:06
Lokalizacja: W-wa

rkzhxyn

Postprzez Russellfeply » 22 maja 2018, 08:27

Stanozolol China Supplier
Considering the variety of allergens within the air, it could be hard to identify one of the most most likely reason for your personal sensitive signs or symptoms. Most people just assume that plant pollen would be to fault. Basically, it could be everything from lawn fertilizer, to community wildlife, and local plant life. In such cases, it is possible to grow to be discouraged when one particular activities a hypersensitive reaction even throughout days and nights using a very low pollen count up. An allergic reaction test will help you to get to the base of your own signs and symptoms.
igf-1 function
Prior to offer your home, if there are some things you are aware of must be repaired go ahead and get estimates completed. When you don't wish to correct them, it is possible to function a possible purchaser to lower the selling price by just how much the estimates are for. This will let them assess if they need to repair the problem, or maybe if is a thing they are able to tolerate.
Drostanolone Propionate Steroid
Understand what shades appearance finest with the skin tone, vision coloration, head of hair colour, and so forth. The real key to dressing your greatest implies making your skin tone appear younger and glowing and enhancing the shades of the view and your hair. Know what shade look the ideal on you and which of those colours look finest jointly.
Vente Cialis Original
Russellfeply
 
Posty: 60
Dołączył(a): 22 maja 2018, 05:30
Lokalizacja: Burma


Powrót do PrimeGrid

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron